concert ziggo dome amsterdam

Praat hier maar op los over de komende concerten.
Plaats reactie
sylcutie
Super poster
Super poster
Berichten: 1981
Lid geworden op: 07-07-2009 16:00

concert ziggo dome amsterdam

Bericht door sylcutie » 02-04-2013 12:29

Hier mijn verslag van vrijdag 29 maart concert amsterdm ziggo dome.

Afgesproken met de andere zotte dames:Ans, Suzy,Ellen,Paula,Janny en haar moeder.nou daar waren we op bijlmer arena nu nog zoeken.
Na even zoeken en ja hoor daar was de ziggo dome nu nog het restaurant zoeken waar we zouden eten moest wel vroeg want we moesten ons om 17.45 melden voor ticket m&g.
We gingen ergens naar binnen waar iedereen naar binnen gong,maar daar eenmaal geinstalleerd kregen we het menu allemaal kleine hapjes voor 32;50 oei dat was toch wel duur wij weer weg ergens anders dan maar.
Aan de overkant was een sportcafe Soccer speelden ik divo dus wij waren verkocht heerlijk gegeten voor ongeveer 20,00 nou dat is wel een stuk goedkoper.

Toen melden ondertussen meerdere bekenden gezien en misuse vrienden gemaakt,was wel heel gzellig.
Er were een foto van je gemaakt je kreeg een stickrtje die je op je foto of voel moest plakken voor seen handtekening heb de foto maar genomen.were opgehaald en kreeg je later weer terug.

Nou tot zover en nu he spannende gedeelte de m&g tot later.
Afbeelding

sylcutie
Super poster
Super poster
Berichten: 1981
Lid geworden op: 07-07-2009 16:00

Bericht door sylcutie » 03-04-2013 00:25

Iedereen vol spanning elkaar volgen door de hele ziggo dome moessten even eachten maar gong vrij snel.je mocht met een paar tegelijk naar binnen om je jas en tas meer te leggen.

Stonden achterceen gordijn dus kon ze van te voren niet ziek een beetje een
Schim daar kon je wel zien wie wie was.
Daar ging ik zei hello guys eerst David gaf een hand en hij ging met zijn hoofd naar voren,dus dacht Ojee dus dan maar zoenen dus 2 kussen en hij no 3 dus 3 dan maar.
Daarna Urs die deed met zijn vingertje dat mogen wij niet he een kus dus ik ja maar heb het bij David al gedaan een Klein kusje dan ok zei hij dus heel voorzichtig met al die make up en ook bij Carlos voorzichtig een kusje en Seb stond al met getuitte lipjes me me dus was wel lachen.

Her spandoek harden we al een beetje opgehangen en na het 1ste liedje begonnen ze er over dat ze 10jr bezig waren en toen haalden Ans en Ellen het spandoek los en haven het aan de jongens die het aanpakten en op het podium omhoog hielden en David vouwde het netjes op heel leuk.
Concert was te gek veel contact met Seb en Urs want Carlos stond meer aan de andere Kant,maar heb wel aan allemaal de tulpen gegeven,dat vonden ze heel leuk.
Bij can't help falling song Seb take my hand dus strekte mijn hand en hij ook mooi moment.
En bij Pqtme was ik al meteen aan het klappen en na zijn 1ste zin keel hij me aan en zegt:you got the rythime darling geweldig toch hoor je ook op filmpje.voor de rest geweldig.hoop tot gauw
Afbeelding

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 09-04-2013 23:36

Aloha!
Ik gooi nog maar een leuke serie in de groep van het concert in Amsterdam.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In werkelijkheid speelde het zich achterstevoren af.
Afbeelding

sandra38
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 29-02-2012 09:24

Bericht door sandra38 » 11-04-2013 09:24

geweldige fotos :) ik was er ook en heb een geweldige avond gehad samen met mn dochter ons eerste concert en zeker niet de laatste

gr sandra

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 11-04-2013 21:54

Dan laten we nog maar wat zien!

Afbeelding
Afbeelding

ingrid67
Super poster
Super poster
Berichten: 1660
Lid geworden op: 07-07-2009 14:51

Bericht door ingrid67 » 12-04-2013 22:01

Wat een heerlijke momenten hebben jullie gehad zeg! Bedankt voor het verslag en de fotos... Zo kunnen we toch een beetje mee genieten met jullie.
Afbeelding

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 13-04-2013 17:52

Dan doen we er toch nog wat....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemene concertdraad”