dublin concert

Fotos en verslagen van fans die op het concert aanwezig waren.
sylcutie
Super poster
Super poster
Berichten: 1981
Lid geworden op: 07-07-2009 16:00

dublin concert

Bericht door sylcutie » 10-04-2012 19:50

.nou dames ritzsisters hier kunnen jullie je verslag schrijven succes.

sylvia
Afbeelding

Davids Diva Ans
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 2868
Lid geworden op: 07-07-2009 10:04

Bericht door Davids Diva Ans » 10-04-2012 20:21

Ja Monique en Gerlinda we zijn Superrrrrrrr nieuwschierig hoe het jullie vergaan is daar bij die kanjers in Dublin
:kiss: Ans
IL DIVO - Remember How Special they Are
Afbeelding
David; Geef mij je Lach en ik verdwijn; in dromen waar we eeuwig samen zijn.
Davids Diva Ans

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 10-04-2012 22:06

Can't wait!!!
Ga ik maar weer even zappen......
Afbeelding

ritzsisters
Senior Member
Senior Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 19-07-2009 23:49

Bericht door ritzsisters » 11-04-2012 22:40

Onze belevenissen in Dublin.
Op woensdag 4 april vertrokken we naar Dublin. We namen 's morgens om 8u30 de bus naar Antwerpen. Van daaruit ging het per trein van 10uOO richting Schiphol. We vertrokken vanuit Amsterdam omdat de vertrekuren vanop Zaventem niet gunstig waren. Normaal vertrok onze vlucht om 15uOO, doch er was een vertraging van 55 minuten. Na een bruuske landing waren we dan uiteindelijk in Dublin.
We boekten een hotel niet ver van The 02 en dit bleek een goede keuze te zijn : we hadden een ruime kamer; er was voldoende keuze bij het ontbijt en er was eveneens een restaurant in het hotel met bijzonder vriendelijke bediening.

Donderdag 5 april maakten we eerst een wandeling naar het stadscentrum met zijn specifieke kleurrijke winkeltjes. Het was een beetje fris en het waaide wat, doch het bleef droog. In de vroege avond aten we in een Italiaans restaurant vlakbij ons hotel.

We moesten tijdig (om 18u30) onze tickets afhalen aan de avondkassa want we hadden een "Meet and Greet". Het was reeds 19u10 toen iemand de fans kwam halen. We dienden eerst met de trap naar de derde verdieping. Het was dan aanschuiven op de trap omdat men per groepjes van 10 tot bij de mannen mocht. David stond als eerste en gaf de roos. Dan stond Sébastien, Urs en Carlos.
Monique ging als eerste tot bij hen. Ze gaf hen een hand en zegt tegen Urs "goedenavond" (in het Nederlands). Ze zegt dat ze uit België komt, niet ver van Antwerpen. Hierop reageert Sébastien dat ze daar ook optraden. Monique antwoordt dat we daar ook waren. Het commentaar van Sébastien : "Je volgt ons". Daarna zegt Monique dat het concert in Antwerpen beter was dan dat in Oberhausen. Hierop kwam Urs wat dichter naar haar en zegt : "It's the public". Vervolgens ga ik, Gerlinda. Ik geef hen allen een hand en zeg dat het een prachtige show is.

Daarna zoeken we onze plaatsen op in de zaal, de eerste rij, doch helemaal opzij rechts.
Sébastien tracht iets in het Iers te zeggen bij aanvang van het concert, doch het slaagt niet echt aan. Als hij later een gekend Iers liedje inzet, zingt de zaal wel mee.
Wanneer Carlos vraagt om recht te staan bij "La Vida Sin Amor", blijft bijna iedereen zitten. Pas bij het refrein gaan de eerste rijen rechtstaan.
Sébastien zegt dat ze een romantisch liedje gaan zingen en laat de verdere aankondiging van "Everytime I look at you" over aan Urs. Deze zegt : als ik Carlos was, zou ik breed lachen, mijn wenkbrauw optrekken (wat ikzelf niet kan) en met een diepe stem praten.
Bij het liedje "My Way" doet David ditmaal niet alsof hij struikelt. Als hij naast Carlos staat, houdt hij zijn hand zoals Carlos dit steeds doet.
In het tweede deel begint Sébastien "Frère Jacques" te zingen en tot onze verbazing zingt de zaal deze Franse versie mee.

Het publiek in Dublin reageerde niet overweldigend enthousiast, met als gevolg dat de mannen iets gereserveerder op het podium stonden. Wij vonden het concert in Antwerpen het beste : het publiek was super en de jongens waren bijgevolg spontaan.

Vrijdag hadden we nog een dagje vakantie en kuierden nog wat door de straten van Dublin.
Zaterdagmiddag 13u30 vlogen we terug naar Schiphol. Daar aangekomen zagen we "Délifrance" en gingen kijken of Sylvia op dienst was. We zagen haar druk bezig achter de toog en het was bijzonder leuk haar daar te ontmoeten. We aten er een broodje en Sylvia zette zich even bij ons voor een leuke babbel.
Met de trein van 19u00 ging het richting Antwerpen en uiteindelijk waren we om 21u10 terug thuis.

Tot ziens in Rotterdam of elders !

Monique en Gerlinda
Groetjes en een kus
van mij en m'n zus

Davids Diva Ans
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 2868
Lid geworden op: 07-07-2009 10:04

Bericht door Davids Diva Ans » 11-04-2012 23:13

Hoi Meiden
geweldig zo te zien hebben jullie het ook leuk gehad met Urs en Sebastien, en jullie hebbennu ook kunen zien dat die schatten toch overal zich aanpassen aan het publiek, wij zijn benieuwd hoe ze de 17e In Londen zullen zijn, maar we weten zeker dat als het aan Ons ligt in Rotterdam het dak eraf gaat
Blij dat jullie het zo leuk gehad hebben en dank voor het verslag
:kiss: Ans
IL DIVO - Remember How Special they Are
Afbeelding
David; Geef mij je Lach en ik verdwijn; in dromen waar we eeuwig samen zijn.
Davids Diva Ans

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 11-04-2012 23:14

Klinkt alsof het toch niet helemaal geweldig was.......
Natuurlijk is het altijd leuk om er even uit te zijn, en de onmoeting was wel leuk,
maar het concert viel volgens mij een beetje tegen.?
Of zie ik het toch verkeerd?
Maar wel leuk om jullie verhaal te lezen!!
Thanks!
Afbeelding

Suzy Q
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 20-08-2011 13:06

Bericht door Suzy Q » 11-04-2012 23:18

ja dank jullie voor het verslag, op naar Londen nu en dan nog Rotterdam
we laten van ons horen en zij zeker en vast


groetjes Suzy :hatwave: :kiss:
Afbeelding

ritzsisters
Senior Member
Senior Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 19-07-2009 23:49

Bericht door ritzsisters » 11-04-2012 23:26

Hallo Ellen,

Het concert in Dublin was zeker niet slecht, doch als we het vergelijken met Antwerpen, was daar de ambiance toch een stuk beter. Het publiek in Dublin was OK, maar het dak ging er niet af !
Groetjes en een kus
van mij en m'n zus

cedina67
Site Admin
Site Admin
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07-07-2009 15:43

Bericht door cedina67 » 12-04-2012 07:25

Bedankt voor jullie mooie verslagje.

Ja denk dat Antwerpen wel het van het was wat de sfeer betreft. Had dat zelf nog nooit meegmaakt. En zoiets dweept de mannen op.
Kan haast niet geloven dat niemand recht ging staan toen Carlos dat vroeg. Hij moet dan wel heel ontgoocheld geweest zijn. Hierdoor gaan zij zich dan ook allemaal wat inhouden.

Zo te zien hebben jullie het allebei aangedurfd om iets aan Seb en Urs te zeggen. Hebben jullie dan ook tussen hen kunnen staan?
Co-Admin & Teammember Belgian Il divo fansite
Afbeelding

ingrid67
Super poster
Super poster
Berichten: 1660
Lid geworden op: 07-07-2009 14:51

Bericht door ingrid67 » 12-04-2012 19:10

Heerlijk om te lezen dat jullie genoten hebben....
Leuk dat jullie ook in Rotterdam zijn volgende week....
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Dublin (Ierland) 05 April 2012”