Foto's en verslagen

Fotos en verslagen van fans die op het concert aanwezig waren.
Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 25-04-2012 11:34

Even dubbel klikken.
Afbeelding

cedina67
Site Admin
Site Admin
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07-07-2009 15:43

Bericht door cedina67 » 25-04-2012 12:14

Jullie hebben duidelijk genoten.
En Sylvia, waren er dan geen camera's vooraan dat je je tulpjes hebt kunnen afgeven?
Co-Admin & Teammember Belgian Il divo fansite
Afbeelding

sandra38
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 29-02-2012 09:24

Bericht door sandra38 » 25-04-2012 12:22

hmmm ik zag me toch een lekker voorproefje ben benieuwd naar de rest nu yummie

gr sandra

superkaatje
Super poster
Super poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 07-07-2009 16:02

Bericht door superkaatje » 25-04-2012 12:58

Heel heel hartelijk bedankt Ellen, krijg gewoon weer de kriebels. HEERLIJK!
Afbeelding

superkaatje
Super poster
Super poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 07-07-2009 16:02

Bericht door superkaatje » 25-04-2012 13:01

Ik heb ze opgeslagen Ellen, maar ik heb nu wel een hele brede Seb, enig idee wat ik daar aan kan doen?
Afbeelding

sylcutie
Super poster
Super poster
Berichten: 1981
Lid geworden op: 07-07-2009 16:00

Bericht door sylcutie » 25-04-2012 14:40

cedina67 schreef:Jullie hebben duidelijk genoten.
En Sylvia, waren er dan geen camera's vooraan dat je je tulpjes hebt kunnen afgeven?
Was een geweldige dag en avond gezellig met de hele groep gegeten gekletst gelachen.
Toen het begon en de mannen kwamen op lagen ze al in een deuk in ieder geval Seb en een ovatie echt wauw.De grapjes en grollen ja dat was echt leuk ook op het einde bij Time to say goodbye toen Seb begon te zingen schoot hij in de lach en zei don"nt do that when i'm singing making jokes dus dat was hilarisch,en dan Seb die de "mosselman uit scheveningen begon te zingen schreeuwde nog "vader Jcob"maar hoorde hij niet.Ja was echt een geweldige avond en de jongens hadden heel veel lol.

Jawel hoor was 1 cameraman die af en toe van links naar rechts ging of iets aanpakte om aan de jongens te geven maar je kon wel dingen gooien dus hoop dat dat in Madrid ook lukt.

Eerst bij LVSA naar voren met het bosje tulpen voor Carlos stond daar wachte tot hij niet zong en riep Carlos en ggoide het zo het podium op hij pakte het op en zei thank you met een smile en knipoog van hier tot tokio :28:

Daarna ging iedereen weer zitten toen zat ik met de andere bosjes.
Toen kwam hett liedje PQTME en gingen we weer nar voren David eerst riep David en gooide thank you weer daarna gelopen naar rechts daar stonden Urs en Seb.Riep Urs maar stond net achter zo'n geluidsbox dus moest anders gooien maar Seb pakte het nee wees naar links voor Urs en hij en ik dan dus hield zijn bosje omhoog en gooide het naar hem,Urs was aan het zingen dus Seb wachtte even en gaf he ttoen aan urs en die bedankte hem en kee rond van wie heb ik dit gekregen dan en ik yoehoe zwaaiend oh dank je wel ook met een knipoog geweldig en hield het even vast vandaar de foto bij de ander heren lukt het niet had handen tekort gooien kijken en foto maken nee dat lukte niet.Maar ik heb een fantastische avond gehad en denk vele met mij.

sylvia op een roze wolk
Afbeelding

superkaatje
Super poster
Super poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 07-07-2009 16:02

Bericht door superkaatje » 25-04-2012 14:47

Hier zijn enkele foto's van mij van gisteren.Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is denk ik toch wel mijn favo foto.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

klaproos
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 18-02-2012 13:15

Bericht door klaproos » 25-04-2012 14:47

Onverhoopt kon ik er gisteren toch ook nog bij zijn, op rij 2 zelfs, en wat heb ik genoten!
Ik had zelfs een M&G weten te versieren en die is eerlijk gezegd toch wel een beetje tegengevallen... Het moest zo erg vooruitgaan, krijg niet eens de tijd om 2 woorden te zeggen. En dan was ik nog zo van slag dat ik wsch op de foto sta zoals een hert in de koplampen van een auto. En mijn ene been maar wiebelen vd zenuwen...Tjonge tjonge, kon ik dat maar overdoen...

De beleving vooraan is zo anders dan wat verder weg en de sfeer zat er zo goed in! Het concert was veel te snel voorbij...

Ik vond het ook fijn kennis te maken met wat andere diva's, al ben ik heel slecht in namen onthouden.

Ik hoop ook dat ze nog eens deze kant komen uitwaaien, dan ben ik zeker weer van de partij!

Suzy Q
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 20-08-2011 13:06

Bericht door Suzy Q » 25-04-2012 15:33

Ja Lieve Cuties, Sebbekes, Diva's en Uberjtes

We zijn weer thuis van van Rotterdam
Wat hebben we weer genoten en wat waren ze weer fantastisch.
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

voor de Sebbekes is hij deze keer in plaats van Frere Jacques beginnen zingen van 'Ken jij de mosselman... natuurlijk dat Ahoy uit zijn dank ging. echt formidabel hij had de tekst op de grond geschreven en nadien las hij nog even met ons Ursje de tekst opnieuw wat hebben wij gelachen.
:sing: :sing: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :hardlachen: :hardlachen: :hardlachen: :hardlachen: :hardlachen: :hardlachen:


Cutie's ja wat was hij ook in zijn beste doen zeg, je zou om zijn nek eigenlijk hangen .
:happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :dreamy: :dreamy: :dreamy: :dreamy: :happydance: :happydance:

Diva's ja wat was hij weer in form grandioos, een bepaald moment zei David is gelijk wij hier in jullie living zitten.
:zucht: :zucht: :zucht: :was: :happydance: :happydance: :happydance: :hot: :stofzuig: :strijk: :yeah: :yeah: :yeah:


Ubertjes ja GGRRRRRR ( Manu ) en wat was hij ook in opperste stemming
En "MY way" was echt fantastisch David en Urs hebben hun haar gelijk Carlos een krul getrokken , was om plat te liggen van het lachen.
:bomchika: :bomchika: :bomchika: :bomchika: :bomchika: :yeah: :yeah: :hot: :hot: :hot: :hot:

Zou kunnen blijven voort vertellen maar laat nog iets voor de andere over.Moet wel iets opbiechten bij het laatst nummer Time to say goodbye heb ik echt tranen langs mij wang voelen lopen , was voorlopig laatste concert.

Zo lieve meiden dank voor het gezellschap van de aanwezigen was echt aangenaam en leuk om jullie weer te zien en samen te mogen beleven. een dikke hug en een ferme kus :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

groetjes Suzy :hatwave: :kiss:
Afbeelding

superkaatje
Super poster
Super poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 07-07-2009 16:02

Bericht door superkaatje » 25-04-2012 16:19

Heeft er misschien iemand een foto van mijn knuffelhartje dat Seb tegen zijn hart drukt? ik zou het heel fijn vinden on hem toe te voegen aan de andere foto's. Mijn toestel was niet optijd klaar om weer te knippen.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Rotterdam (Nederland) 24 April 2012”