Foto's en verslagen

Fotos en verslagen van fans die op het concert aanwezig waren.
Davids Diva Ans
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 2868
Lid geworden op: 07-07-2009 10:04

Bericht door Davids Diva Ans » 25-04-2012 18:50

ZOals ik al bij eerste deel van verhaal zei ik zat dus Véél te ver weg om de echte uitdrukkingen van die schatten te zien zoals ik ze in Londen gezien heb, maar het was echt een fenominale Show En tja die grappen en Grollen worden alleen maar leuker.. en Seb heeft het nogmaals duidelijk gemaakt ZE GAAN VOORLOPIG EGGGG niet uit elkaar ze hebben het nog véél te leuk. Dus Op naar Volgend ??? of :raining: over 2 jaar de Volgende TourMaarrr ze mogen van mij ook PArijs doen in Okt/Nov hoor ga me Suf sparen :zucht:
Het idee dat ik ze als laatste heb moeten zien van rij 29 want die :very angry: ##$$#GrgRGGRGRGGRR MUTS van een bewaakster Liet ons NIET naar voren gaan we kwamen niet aan het hek GRGGRGGRGRGGRGRGRGRG
:kiss: Ans
IL DIVO - Remember How Special they Are
Afbeelding
David; Geef mij je Lach en ik verdwijn; in dromen waar we eeuwig samen zijn.
Davids Diva Ans

vanessa1972
Junior Member
Junior Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 21-11-2011 13:59

Bericht door vanessa1972 » 25-04-2012 20:06

albone schreef:Vond de boys natuurlijk zoals altijd geweldig, maar ik vond het orkest veel te hard spelen (of lag het misschien aan de geluidsboxen die niet goed afgesteld waren), ze moesten hun uiterste best doen om hier bovenuit te komen en dat verdienen ze niet. Vooral Urs was hiervan de dupe.
Maar ja, verder natuurlijk weer een genot om ze te zien.
Ja Ans, ik heb je gezien met je witte hoedje op, maar dat je zo ver weg zat, ja dat lijkt natuurlijk nergens op. Ik zat op rij 16 (redelijk).Ben benieuwd of de anderen ook mijn mening delen over het geluid.

Was idd weer een geweldig concert, maar idd geluid stond veel te hard (boxen of orkest???) De mannen moesten er echt bovenuit proberen te komen, het is hun gelukt, was in Antwerpen ietske beter, ook de sfeer van het publiek vond ik persoonlijk in Antwerpen beter, ik zat toen vooraan waarschijnlijk maakt dat het verschil :) Anyway heb er weeral van genoten, hopelijk binnenkort Parijs of ergens heel dichtbij. :zucht:

Marianne
Super poster
Super poster
Berichten: 616
Lid geworden op: 09-07-2009 22:13

Bericht door Marianne » 25-04-2012 22:10

Toch ook even zeggen hoe geweldig ik het gisteren vond. Ik heb genoten van begin tot eind.
Het is toch heel anders als je dichtbij zit. Tot nu toe zat ik altijd heel ver weg maar dankzij Sylvia nu dus eens heel dichtbij.
Ik ben niet zo uitbundig maar geloof me, ik vond het fantastisch.
Het was trouwens ook heel leuk jullie nog eens te zien. Ik ben niet zo'n prater maar vond het toch super met jullie naar een concert te gaan.
Klaproos, ben jij Marion, die ik gisteren ontmoet heb ? De vreselijk zenuwachtige dame van de meet & greet ?
Ik wist niet dat je van Maaseik was ! Dan wonen we heel dicht bij elkaar. Wat is de wereld toch klein ! Ik kom geregeld in Maaseik, mijn schoonzus woont daar ook.

Vandaag vroegen mijn collega's natuurlijk hoe het was geweest. Ze vonden dat ik straalde en dat mijn ogen boekdelen spraken als ik over het concert vertelde.
'k Had de ganse dag een grote smile op m'n gezicht en zat de hele tijd in mezelf te grinniken. Mijn naaste collega zat me nogal eens te bekijken. Heb toch maar niet verteld dat ik de ganse dag zat te denken aan Carlos z'n verhaal dat ie zoveel singles op 1 nacht niet aankon. Dat z'n bloeddruk dan de hele tijd op en neer zou gaan en niet alleen zijn bloeddruk ! Ontdeugende gekkerd. Hij moest er zelf om lachen dat ie dat eruit geflapt had, geloof ik.
Toen ik gisteravond op mijn kamer kwam, lag daar een chocolaatje met de tekst "you are so very, very sweet".
Had ik dat maar eerder gevonden dan had ik het mee kunnen nemen en naar één van de mannen gooien. Al zou ik momenteel niet weten naar wie : Seb was zo leuk, David super schattig met zijn soms zo guitig snuitje, Urs was z'n gewone simpele zelf waarvan ik zo houd en Carlos ... tja !
Zo, ik kruip onder de wol. Het is nodig ! Ik hoop niet dat ik van Carlos droom vannacht want Alex ligt naast me. :oops: :shock:
LOVE YOU, BOYS !
Afbeelding
Ellen, dankjewel voor mijn siggie.
Nadia, jij ook bedankt voor het lenen van die superfoto van Urs !

Davids Diva Ans
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 2868
Lid geworden op: 07-07-2009 10:04

Bericht door Davids Diva Ans » 26-04-2012 00:18

:hilarisch2: Daar heeft iedere Diva last van hoor Marianne Dromen van een bepaalde Divo :dreamy:
Maar het kan volgens mij geen kwaad heb nog niemand gehoort dat er in de slaap namen genoemt zijn :geniepig lachen: heb nog geen berichten van echtscheidingen gehoort :hilarisch2:
Maar deze Diva gata nu dr bedje in moet morgen weer voor Controle naar Wilrijk ( Antwerpen ) dus om 6,25 de trein naar Antwerpen en dan daar weer alle onderzoekjesondergaan. nu met minder "strech" dan de 29e Maart
Dat die heerlijke M&G alweer 4 weken geleden is zeg wat gaat die tijd toch hard eh haha des te eerder is het Okt/nov voor het Parijs Concert duimen duimen duimen
:kiss: Ans
IL DIVO - Remember How Special they Are
Afbeelding
David; Geef mij je Lach en ik verdwijn; in dromen waar we eeuwig samen zijn.
Davids Diva Ans

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 26-04-2012 00:36

Dat we genoten hebben moge duidelijk zijn!!!

En weet je wat ik mee maakte vanmiddag???

Ben gewoon bezig op de damesafdeling en er loopt een vrouw wat bij elkaar te zoeken. Be-aam haar keuze, want het was ook leuk wat ze had en ze sprak met een brabants accent.
Niet ongewoon, in Delft komen wel meer toeristen.
Zegt ze ineens dat ze gisteravond bij Il Divo was!!!
En raad eens wat??

Het was degene die hier af en toe is onder de naam Bionda!!!
Hoe klein kan de wereld zijn!
Afbeelding

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 26-04-2012 03:12

Kan niet slapen, het is even na 3 uur in de nacht, heb op mijn gemak de foto's bekeken.
Had eerder op de avond een etentje en afscheid van een collega. [ze is ten dode opgeschreven]
Hoop dat mijn photobucket het verwerkt, maar hier zijn alvast weer wat foto's.
Karin, sorry, ik heb dat moment niet op foto. En waarom jij hem extra breed krijgt weet ik niet. Heb je hem vetgemest?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 26-04-2012 03:14

En de volgende....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 26-04-2012 03:19

Ga nog een neut inschenken, hoop dat ik dan kan slapen. Moet morgen wel weer werken.
Nog een paar, en dan ga ik morgenavond weer verder. Anders vraag ik straks weer teveel aan mijn account.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding

klaproos
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 18-02-2012 13:15

Bericht door klaproos » 26-04-2012 09:15

Marianne schreef: Klaproos, ben jij Marion, die ik gisteren ontmoet heb ? De vreselijk zenuwachtige dame van de meet & greet ?
Ik wist niet dat je van Maaseik was ! Dan wonen we heel dicht bij elkaar. Wat is de wereld toch klein ! Ik kom geregeld in Maaseik, mijn schoonzus woont daar ook.
Hallo, neen, ik ben niet Marion, maar Christel. Toch ook wel een vreselijk zenuwachtige dame, hoor! Met knikkende knie! (verdorie verdorie)
Ik weet niet of we mekaar ontmoet hebben... Ik zat op rij 2 en heb me voor het concert vooral opgehouden met de Nederlandse dames Tamara en de 2 zusjes met een lange jurk en nog wat mensen die ik voor de eerste keer heb ontmoet.
Oh, ik zie dat jij in Bree woont, klopt dat? Wat jammer dat we niet iets afgesproken hebben dan...
Ik ben wel benieuwd naar wie je bent eigenlijk.

Disneydiva
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 4741
Lid geworden op: 06-07-2009 23:26

Bericht door Disneydiva » 26-04-2012 19:31

Wij zaten op rij 7 aan het pad. Stoel 19 en 20.

Heb mijn werkdag er weer opzitten en hiet komen nog wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Rotterdam (Nederland) 24 April 2012”