Foto's en verslagen

Fotos en verslagen van fans die op het concert aanwezig waren.
sandra38
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 29-02-2012 09:24

Bericht door sandra38 » 02-05-2012 19:14

Ohhh nadia lever je hier ook een kwijl bak bij wat zijn ze weer prachtig meid sjapoo

cedina67
Site Admin
Site Admin
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07-07-2009 15:43

Bericht door cedina67 » 02-05-2012 19:18

En we gaan verder met een tweede deel voor vandaag. Zal tot morgen zijn voor volgende deel. Heb zo'n goede 170 foto's met jullie te delen. Ben dus nog voor een paar dagen zoet om hier te posten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin & Teammember Belgian Il divo fansite
Afbeelding

cedina67
Site Admin
Site Admin
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07-07-2009 15:43

Bericht door cedina67 » 02-05-2012 19:54

Speciaal voor jou Sandra plaats ik maar een zwembad. Een kwijlbak zou misschien te klein zijn. :28:

Afbeelding
Co-Admin & Teammember Belgian Il divo fansite
Afbeelding

Seblovertje
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2704
Lid geworden op: 08-11-2009 21:21

Bericht door Seblovertje » 02-05-2012 19:59

Hoi Dames! Ook ik ben terug uit Madrid! Hier is mijn verslag(je)

Na wachten sinds oktober 2011 was het donderdag 26 april eindelijk zo ver. We mochten vertrekken naar Madrid.
Rond 15u30 vertrokken we naar het station waar ik dan de trein van 16u11 naar Brussel nam en daar om 16u57 de trein nam richting Brussel Nationaal Luchthaven. Daar kwam ik aan omstreeks 17u08 en daar wachtte Nadia mij op spoor 1 op. Guy was intussen bij hun bagage gebleven.
Samen zijn we nog iets gaan eten daar op de luchthaven en omstreeks 17u30 was normaal onze vlucht. Het werd wat later en dus kwamen we ook later in Madrid aan. Mijn eerste vlucht verliep heel goed. Was wel zenuwachtig maar dat was eigenlijk nergens voor nodig. Alles is goed verlopen. Vanuit het raampje kon ik kijken over de wolken en had een goed boek bij en mijn mp3 speler met muziek van Il Divo en zovele andere artiesten.
Rond 24u kwamen we dan uiteindelijk aan in Madrid. Na onze bagage te hebben afgehaald zijn we dan vertrokken uit de luchthaven met een taxi naar het hotel. Ons hotel heette Hotel Convencion waar we met ons 4 een kamer deelden. Nadia en Guy samen en Lindsay en ik het andere gedeelte.
Aangekomen op het hotel hebben we eerst Lindsay begroet en dan onze spullen weggezet op de kamer en dan samen nog iets gaan drinken samen met nog een Diva Sylvia.
Vrijdag zijn we eerst samen iets gaan eten,een stevig ontbijt/brunch vooraleer we een lange dag vol stappen deden. We bezochten het Parque del Retiro. Een mooi park met vele beelden maar vooral het had iets rustgevend. Het was er gezellig om te wandelen. Na onze wandeling zijn we de tickets gaan halen van het Il Divo concert. Toen we daar aankwamen stond er veel volk en begon het nog eens te regenen ook. Drijfnat maar we waren blij dat we onze tickets hadden.
Dan was het tijd om ons om te kleden en om samen iets te gaan eten. We gingen naar een restaurantje waar het fijn was om iets te eten. Het eten was lekker en achterna werden we verrast met een likeurtje en ijspralines.
Stilaan werd het tijd om naar de concertzaal te gaan. Die was maar op een 5 – tal minuten van waar we waren.
Om stipt half 10 begon het concert. Seb opende het concert zoals altijd met Come What May en daarna ging het naar D’ove L’amore en naar het mooie Adagio.
Dan over naar 2 mooie klassiekers Nella Fantasia en Si Tu Me Amas.
Het volgend nummer was speciaal nummer. Het was het nummer Don’t Cry For Me Argentina maar volledig in het Spaans gezongen. Af en toe zagen we Seb en de anderen het wel lezen van de schermen voor hun maar het was super om het te horen.
Waarna weer 4 klassiekers volgden : Everytime I Look At You,Passera,Unchained Melody en My Way.
My Way was weer uitzonderlijk goed! David mistrapte zich weer op “Each step” en er was natuurlijk weer hilariteit tot gevolg! De mannen lachten en sommige konden niet meer zingen van het lachen.
Dan werd het serieus met Senza Parole. Een sterk nummer dan zoals de tittel zegt geen woorden nodig heeft.
Met ook Wicked Game,de klassieker van Chris Isaak bleven ze bij de stèvige nummers van hun album Wicked Game.
Met La Vida Sin Amor brachten ze de salsa – sfeer in het publiek. Ze lachten en dansten,vooral Seb dan. Wij van het Belgische Fanclub Team hadden een Belgische vlag gekocht en daar had Nadia “Il Divo Fansite Belgium” opgeschreven en we hadden een hoed voor Sebastien. Tijdens LVSA gingen we met onze vlag,samen met vele andere fans,naar vore. Sebastien had onze vlag gezien en stak zijn 2 duimen omhoog. Daarna gooiden we onze hoed naar Seb. Hij raapte de hoed op,bekeek hem en gooide hem terug. We deden teken dat hij hem mocht houden,hij zette hem op en danste verder. Een echt hilarisch moment.
Daarna brachten ze een ode aan 4 speciale dames in hun leven : hun moeders. Daarop volgde het nummer Mama.
Daarna was het de beurt aan de klassieker van Leonard Cohen : Hallellujah. De mannen zaten op stoelen en het werd zo breekbaar zo mooi gezongen dat iedereen wel kippenvel moest krijgen.
Daarna was het de beurt aan Seb om te spreken. Net als in Antwerpen begon hij over zijn kinderen dat hij voor de 3de keer vader geworden was van Jude en dat hij kinderrijmpjes zong. Het ging van Ding Dang Dong en Frere Jaques (het Broeder Jacob). Daarna volgde Urs met daarop dat het volgende nummer samen werd gezongen door Rebbecca Del Rio maar dat ze er niet was en dat deze versie een nieuwe versie was waarop Crying volgde.
Dan volgde een emotioneel moment voor mezelf. Het nummer Stay bracht emoties los en het werd dan ook stevig gezongen door onze 4 heren.
Daarna volgden weer wat klassiekers. Een klassieker van het eerste moment ,het nummer van Toni Braxton : Unbreake My Heart oftewel Unbreak My Heart. Nog zo eentje was Pour Que Tu M’aimes Encore en natuurlijk Somewhere.
Als afsluiter werd het Time To Say Goodbye nog zo’n tranentrekker… Het was een mooi afscheid van een mooi concert…
Daarna zijn we allemaal samen nog iets gaan drinken om de mooie avond af te sluiten.
Zaterdag zijn we naar het Palacio Real,het koninklijk Paleis gegaan. In de voormiddag wat regen gehad,maar we deden alles rustig aan. Bij het koninklijk Paleis was er een mooie tuin,daar hebben we rustig aan foto’s gemaakt,van het team,van Nadia en Guy en van mezelf. We wilden het koninklijk paleis zelf bezoeken maar daar stond een te lange rij dat we dat hebben overgeslagen.
Daarna hebben we nog wat gaan drinken en nog wat foto’s gemaakt en keerden we terug naar het hotel om ons eventjes klaar te maken want we hadden afgesproken met een meisje dat Nadia van Twitter kende :Özler. We hadden een fijne avond en fijne gesprekken.
Zondag was het even tijd om wat langer te slapen. Daarna ontbijten en rustig naar de luchthaven waar we Lindsay afzette die haar vlucht om 15u45 en de onze normaal om 17u30 maar beide vluchten waren te laat.
Om 2 voor 9 kwamen we weer aan in Zaventem en moest ik nog met een trein naar huis maar even voor 11 u was ik ook weer thuis van een geslaagde reis!

zo dit is mijn verslag! Het was een fijne tijd! ik heb me echt goed geamuseerd met Guy,Nadia en Lindsay! Ik hoop van dit snel nog eens over te doen!
Co - Admin & teammember of IlDivo-Fan
Admin of www.ildivo4ever <--- Nieuwe link

Afbeelding
Afbeelding
[/url]


Afbeelding

Davids Diva Ans
Posting Freak
Posting Freak
Berichten: 2868
Lid geworden op: 07-07-2009 10:04

Bericht door Davids Diva Ans » 02-05-2012 20:06

Het zijn mooie foto's Nadia
:kiss: Ans
IL DIVO - Remember How Special they Are
Afbeelding
David; Geef mij je Lach en ik verdwijn; in dromen waar we eeuwig samen zijn.
Davids Diva Ans

sandra38
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 29-02-2012 09:24

Bericht door sandra38 » 02-05-2012 20:32

Bedankt nadia heb ik zeker nodig want volgen vast meer :)

cedina67
Site Admin
Site Admin
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07-07-2009 15:43

Bericht door cedina67 » 02-05-2012 20:34

Bedankt Caro om het verslagje te schrijven. Zo hoef ik het niet meer te doen. :)

Hebben tijdens het etentje de zaterdagavond heel veel plezier gemaakt en heel veel gepraat. Niet alleen Özler die ik van twitter ken, maar ook Sabine van de Duitse fanclub was er ook bij. Daarnaast nog 2 meisjes uit Armenië en nog een Turkse vriendin van Özler.
Denk dat Carlos zijn oortjes wel wat pijn zullen gedaan hebben, want zijn naam ging heel vaak over onze tongen.
En ja Özler die zo'n grote Cutie was is na haar M&G in Barcelona een Siren geworden. Ze was zo ontgoocheld van Carlos. Ze heeft ons natuurlijk alles verteld waarom ze uiteindelijk een Siren is geworden. Ze is eigenlijk niet de eerste die ik over Carlos hoor klagen.

Verder hebben we na het concert Carlos zijn ouders gezien, maar zijn er niet naartoe gegaan om goeiendag te zeggen. Dit na het zien hoe slecht het met zijn vader gaat.
Maar we hebben dan wel Sergio gezien. Even goeiendag zeggen. Hij herkende ons en direct gaf hij ons 3 kussen. Eventjes met hem staan praten. Hem gevraagd om Ger een dikke kus en dikke knuffel van ons te doen.
Heb dan ook op haar privé FB de melding gemaakt hiervan en kreeg een tof antwoord van haar terug.

Uiteindelijk heeft het weer onze humeur niet verpest.
Co-Admin & Teammember Belgian Il divo fansite
Afbeelding

cedina67
Site Admin
Site Admin
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07-07-2009 15:43

Bericht door cedina67 » 02-05-2012 20:39

Er volgen er zeker nog meer. Heb er meer dan 170 in totaal. Meer dan de vorige keer en heb minder foto's gemaakt en meer genoten van het concert. Blijkbaar zijn er dus meer beter gelukt, maar dan was het wel de 2de keer dat ik mijn nieuw toestelletje gebruikte.
Co-Admin & Teammember Belgian Il divo fansite
Afbeelding

Seblovertje
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2704
Lid geworden op: 08-11-2009 21:21

Bericht door Seblovertje » 02-05-2012 20:40

Hopelijk is het een beetje goed ;-) en graag gedaan

Het was een fantastische avond die we hadden. En de avond met Özler was ook heel fijn! Het is een fijne madam!
Co - Admin & teammember of IlDivo-Fan
Admin of www.ildivo4ever <--- Nieuwe link

Afbeelding
Afbeelding
[/url]


Afbeelding

Seblovertje
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2704
Lid geworden op: 08-11-2009 21:21

Bericht door Seblovertje » 02-05-2012 21:10

de mooiste van mijn foto's!!!!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Co - Admin & teammember of IlDivo-Fan
Admin of www.ildivo4ever <--- Nieuwe link

Afbeelding
Afbeelding
[/url]


Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Madrid (Spanje) 27 April 2012”