mijn allereerste il divo concert in ziggodome

Praat hier maar op los over de komende concerten.
Plaats reactie
sandra38
Crazy Member
Crazy Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 29-02-2012 09:24

mijn allereerste il divo concert in ziggodome

Bericht door sandra38 » 03-04-2013 08:17

hallo allemaal

het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest sorry daarvoor heb veel ziekenhuis bezoeken gehad en heb er zelfs nog in gelegen voor onderzoeken dus vandaar dat ik hier niet zo veel meer was .

maar afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover en ben ik met mijn dochter denise naar het concert geweest voor de aller eerste keer.

om half 11 ben ik vertrokken met mijn ouders en denise naar amsterdam tussen 2 en drie hadden we afgesproken met nog vier mensen om elkaar te ontmoeten in het hotel.
toen ze eenmaal aangekomen waren en we kennis gemaakt hadden zijn we allemaal naar onze kamer gegaan en hadden we afgesproken om rond kwart voor 5 tegaan eten zodat we daarna gelijk met de bus naar het ziggodome konden vertrekken.


eenmaal aangekomen bij het ziggodome moesten we een half uur nog wachten voor de deuren open gingen, denise en ik waren als eerste binnen denise rende haast met mij en de rolstoel naar binnen dus de hal was nog helemaal leeg hahaha
nadat we wat hadden rondgekeken en dingen hadden gekocht in de shop zijn we naar de ingang van de zaal gegaan en hebben we gevraagt waar we moesten zitten met de rolstoel, de man wist het niet en zei vraag maar even aan die dames in het midden dus denise met de rolstoel naar die dames toe en die vrouw zei volg mij maar je hebt geen stoelnummer.
ze liep naar het midden van de zaal en ging toen naar de zijkant ik dacht hier moeten we zitten maar ze liep nog verder door en voor ik het wist zat ik samen met denise op de eerste rij rechterkant podium.
ik keek denise aan en dacht dat ik een hartaanval kreeg dit kon niet waar zijn eerste concert en gelijk op de eerste rij vooraan bij het podium ik moest een paar keer slikken maar het was toch waar.

toen het concert begon kon ik mn ogen niet geloven de mannen heel dichtbij voor de allereerste keer en het was geweldig camera in de aanslag klikken en klikken om fotos te maken en proberen te filmen helaas bij mijn filmpje van mama was het gebeurt en barste ik in tranen uit gelukkig heeft denise het opgenomen op de telefoon.

ik had zakdoeken in de aanslag en die moest ik dan ook geregeld gebruiken.
ik en denise hebben de avond van ons leven gehad en zelfs nu ik dit typ moet ik nog aan die avond denken en zit ik nog steeds op de divowolk.
het was een weekend om nooit te vergeten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemene concertdraad”